.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو هیات رئیسه مجلس خبرداد:
صدور موافقت اصولی راه اندازی منطقه آزاد تجاری در مازندران
شمال نیوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه راه اندازی منطقه آزاد تجاری در مازندران باید به صورت کلان دیده شود، عنوان کرد: اینکه این منطقه در کدام شهرستان باشد مهم نیست زیرا نفعش به همه شهرستان ها خواهد بود.

شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از صدور موافقت اصولی راه اندازی منطقه آزاد تجاری در استان مازندران خبرداد.

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر یوسف نژاد در گفت‌وگو با ایسنا گفت: یکی از ظرفیت های مازندران که از آن مغفول شده است استفاده از ظرفیت کشورهای همجوار است.

وی افزود: مازندران استعداد بالایی در زمینه تولیدات کشاورزی داشته و به ویژه بعد از برجام تعهدات زیادی در صادرات محصولات کشاورزی با دیگر کشورها منعقد شده است اما چنانچه از 100 هیئت اقتصادی 20 تفاهمنامه و از این تعداد 5 قراردارد بتوانیم منعقد کنیم بهره لازم را خواهیم برد.

نماینده مردم ساری و میاندرود توسعه صادرات را نیازمند زیرساخت دانست و تصریح کرد:  سیاست های تجاری باید به گونه‌ای باشد که به رونق  توسعه صادرات بیانجامد بنابراین نیازسنجی، استانداردسازی و استفاده از بسته بندی مناسب از اقدامات لازم در توسعه تجارت خارجی است.

وی درباره توسعه شهرستان ساری، افزود: باید بعد نظارتی دستگاه های اجرایی افزایش یافته و فعالیت های آنان ارزشیابی شود.

یوسف نژاد اظهار کرد: همه دستگاه ها و شهرداری ها باید از ظرفیت حقوقی نمایندگان مجلس نهایت بهره را ببرند و نمایندگان نیز در پشتیبانی و تقویت دستگاه های اجرایی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان ساری پروژه های زیادی در دست اجرا است، افزود: یکی از پروژه هایی که دستگاه های استان و شهرستان پیگیر آن هستند راه اندازی منطقه آزاد تجاری است.

نماینده مردم ساری و میاندرود عنوان کرد: موضوع منطقه آزاد تجاری در سفر معاون اول رئیس جمهور و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با حضور بنده و شاعری نماینده شرق مازندران مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه نمایندگان مازندران دراین زمینه وحدت دارند؛ در گذشته عدم وحدت نمایندگان مازندران موجب از دست رفتن فرصت راه اندازی منطقه آزاد تجاری در استان شد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه راه اندازی منطقه آزاد تجاری در مازندران باید به صورت کلان دیده شود، عنوان کرد: اینکه این منطقه در کدام شهرستان باشد مهم نیست زیرا نفعش به همه شهرستان ها خواهد بود.

وی با اعلام اینکه موافقت اصولی راه اندازی منطقه آزاد تجاری در مازندران صادر شده است، بیان کرد: استاندار مازندران نیز نامه ای برای حمایت و نیاز استان به این منطقه به دولت ارسال کرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 11 مرداد 1395
باسلام،آقای یوسف نژادنه بهت رای دادم ونه ازت خوشم میادولی خداپدرومادرت رارحمت کنه بااینکارت انشالله کمی ازنرخ بشدت بالای بیکاری این استان سبزکاسته بشه
فراز 11 مرداد 1395
واقعا از اینکه به شما رای دادیم افتخار میکنیم. حل کردن مسائل اینچنینی را شاید خیلی ها درک نکنند ولی در دراز مدت اثرات مثبت خیلی زیادی برای مازندران دارد و باعث رونق کشاورزی و بازرگانی میشود... واقعا ممنونیم.
دانشجویان روستای ورکی -ساری 10 مرداد 1395
با تشکر از نماینده محبوب ساری
تلوس 10 مرداد 1395
حق شهر ساری هست که منطقه آزاد شود
ناشناس 10 مرداد 1395
امیر اباد؟یعنی ساری هم جز همون میشه؟
نا شناس 11 مرداد 1395
اين دوره واقعا اقاي يوسف نژاد تعامل خوبي با دولت و شهرداري و فرمانداري داشتن ايشاالله كه باعث رشد و پيشرفت ساري و مازندران بشن و از نفوذشون استفاده كنن_اقاي دامادي بجاي باند بازي يكم از يوسف نژاد ياد بگير

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.